ZARA FESTON 50-VJETORIN E SAJ

ZARA FESTON 50-VJETORIN E SAJ
Më 9 maj 1975, Amancio Ortega hapi dyqanin e parë Zara në A Coruña, Spanjë. Në atë kohë, kompania e tij, Confecciones GOA, kishte rreth një dekadë që prodhonte veshje, që nga viti 1963. Hapja e këtij dyqani të parë Zara shënoi një moment vendimtar për një kompani që që atëherë ka prodhuar dhe shpërndarë veshje. Nën markën Zara, kompania u shfaq si një shitës me pakicë mode me koleksione për Femra, Meshkuj dhe Fëmijë, duke ndërtuar gradualisht një filozofi që vendos klientin në qendër të vendimmarrjes, duke dëgjuar me kujdes preferencat e tyre dhe duke u ofruar modë cilësore me çmime të përballueshme. Përmes një analize gjithëpërfshirëse të shitjeve globale dhe trendeve në të gjitha tregjet në kohë reale, kompania përfiton njohuri të vlefshme që përfshihen në koleksionet e saj nga më shumë se 300 dizajnerë dhe ekipe tregtare. Ky proces krijues është pasuruar më tej përmes bashkëpunimeve mes Zara dhe krijuesve e dizajnerëve të njohur. Prania ndërkombëtare e markës në 98 tregje fizike dhe 214 tregje online, deri në vitin 2025, i ka mundësuar Zarës të forcojë dialogun me klientët në mbarë botën. Zara mbetet e përqendruar në ofrimin e një përvoje të pandërprerë blerjeje, duke kombinuar dyqanet fizike me një platformë të integruar online për të qenë pranë klientit kudo që ndodhet. Në të njëjtën kohë, dyqanet Zara janë kthyer në projekte unike ku arkitektura, dizajni, materialet e ndërtimit dhe referencat historike ndërthuren në mënyrë të përkryer me teknologjinë më të fundit. Kjo fleksibilitet krijues, që lejon koleksionin të evoluojë gjatë gjithë sezonit, së bashku me prodhimin e shkathët, logjistikën efikase, rrjetin e dyqaneve në vendndodhjet më të mira, platformën online dhe përvojën gjithmonë në zhvillim të blerjes, përbëjnë thelbin e trashëgimisë 50-vjeçare të Zarës.
DYQANI I PARË I ZARA NË JUAN FLÓREZ
Dyqani i parë i Zarës u hap në Calle Juan Flórez në A Coruña, Spanjë, më 9 maj 1975. Kjo shënoi hyrjen e Amancio Ortega në botën e shitjes me pakicë, pas suksesit të tij në prodhimin e veshjeve për femra përmes kompanisë së tij Confecciones GOA. Pesë dekada më vonë, teksa ky dyqan dhe vetë marka mbushin 50 vjet, është thelbësore të nderohet origjina dhe vendi ku gjithçka nisi. “Galeritë” karakteristike në fasadat buzë detit të qytetit A Coruña, që janë pjesë e ADN-së arkitekturore të qytetit, janë kthyer në tiparin kryesor të “dyqanit të ri”, i cili është përshtatur përkohësisht posaçërisht për këtë përvjetor. Kjo instalacion arkitektonik shfaq pjesë dhe objekte edicioni të kufizuar të krijuara për të përkujtuar këto 50 vite të Zara-s. Sharmi dhe lozhtaria e dizajnit dhe përdorimi imagjinativ i përmasës tërheqin vizitorë vendas dhe ndërkombëtarë. Ata mund të frekuentojnë gjithashtu një kafene dhe një sallon boutique, ku mund të shfletojnë raftet me revista të publikuara që nga maji 1975 e deri më sot, duke ofruar një mundësi për të rizbuluar 50 vjet të modës, artit dhe kulturës. Gjatë këtij viti përvjetor, dyqani në Juan Flórez kthehet jo vetëm në një festim të markës, por edhe një nderim për trashëgiminë arkitekturore të qytetit dhe historinë e tij.
FILMI “50 VITE 50 IKONA”
50 vite, 50 ikona. Për të nderuar 50-vjetorin e Zara, Steven Meisel krijon një bashkëpunim spektakolar vizual me 50 prej modeleve më të mëdha në botë – një festim unik i kreativitetit, qëndrueshmërisë dhe dashurisë për modën, ideuar nga Marta Ortega Pérez, në respekt të miqësisë dhe dashurisë së saj të gjatë për punën e Steven. Këto 50 modele janë mbledhur së bashku për herë të parë dhe janë kapur në performancë nga Meisel – secila prej tyre duke kënduar hitin e Donna Summer të vitit 1977 “I Feel Love”. Filmi që përkujton këtë moment historik publikohet më 9 maj 2025 – saktësisht 50 vjet nga dita e hapjes së dyqanit të parë Zara në A Coruña, në Galici, Spanjë. Marta Ortega Pérez, kryetare jo-ekzekutive e Inditex, thotë: “Kreativiteti është zemra e Zara – është karakteristika që na përkufizon. Ky film i jashtëzakonshëm nga Steven Meisel është një shprehje e lirisë krijuese dhe magjisë që duam gjithmonë të krijojmë. Dhe ai ka në qendër 50 nga modelet më të njohura në botë – të vlerësuara për bukurinë por edhe për karakterin, individualitetin dhe forcën e tyre – duke festuar Zara-n në përvjetorin e saj të 50-të. Kjo fushatë është një dëshmi për gjithçka që ekipet në Zara kanë krijuar gjatë pesë dekadave të fundit, duke nderuar entuziazmin, talentin dhe kreativitetin e tyre të pakufijshëm.”
Modelet pjesëmarrëse janë: Abbey Lee, Adriana Lima, Alek Wek, Amar Akway, Amber Valletta, Amelia Gray, Awar Odhiang, Candice Swanepoel, Carla Bruni, Caroline Trentini, Carolyn Murphy, Christy Turlington, Cindy Crawford, Doutzen Kroes, Edie Campbell, Eva Herzigova, Fei Fei Sun, Georgia Moot, He Cong, Imaan Hammam, Irina Shayk, Iselin Steiro, Joan Smalls, Julia Nobis, Karen Elson, Karlie Kloss, Lexi Boling, Lina Zhang, Linda Evangelista, Liya Kebede, Lulu Tenney, Mariacarla Boscono, Marisa Berenson, Maty Fall, Meghan Collison, Mona Tougaard, Naomi Campbell, Natasha Poly, Paloma Elsesser, Paulina Porizkova, Penelope Tree, Precious Lee, Rianne Van Rompaey, Rosalieke Fuchs, Sascha Rajasalu, Sasha Pivovarova, Sora Choi, Twiggy, Vittoria Ceretti dhe Yasmin Warsame.
Koleksioni i përdorur në film do të jetë i disponueshëm në zara.com dhe në disa dyqane Zara në mbarë botën.